Takto:
my sme skúšali všetko s elektrikárom u neho v garáži - všetky diely samostatne išli. Potom sme to zmontovali dokopy.
A na druhý deň na diago vo Volve to riešili iba cez OBD, ale čo konkrétne neviem, tvrdia, že to treba vymeniť a ja sa s tým neviem zmieriť, pretože to môže byť prkotina, akurát nevieme prísť na to, čo to je.
Ešte som tipoval, že by to mohlo byť malé čerpadielko - podávač paliva, ktorý je vzadu, pretože sme mali slabý zdroj, ktorý dával iba cca 2impulzy/sec a ako som sa dnes dozvedel, tak by to malo byť asi 5,8 imp/sec, takže asi 3x viac, čo by aj mohlo sedieť s tým, čo som počul, keď to fungovalo.
Že nemá dostatočný tlak, pretože čo impulz to kvapka, ale išlo to, ako píšem iba 2imp/sec, tak pri normálnom pulzovaní by to malo byť O.K.
Alebo že to bude vstrekovacia tryska ( tzv. vyrovnávač tlaku, katalogové číslo 3731100 ), že ak je slabý tlak, nepretlačí naftu cez tú pipetku. Lebo sme to skúšali iba prefúknuť vzduchom a membránka reagovala.
Marra tvrdí, že ak diagnostika píše : CEM-5F3D Gebläse Signal zu niedrig, tak to s týmito dvomi dielmi nebude mať nič spoločné a vyzerá to na riadiačku, že už sa s tým stretol - mali sme ju rozobratú, ale opálené nie je nič a na hľadanie studených spojov nebol čas.
Tak som z toho jeleň
Som presvedčený, že to bude nejaká hovädina a možno je to zle zložené, možno tam nemá byť tá podložka tesne pred vrtuľkou ( ako na obrázkoch z picasaweb ), už neviem ....
Malá pravdepodobnosť je, že budú malé uhlíky alebo vybehaný komutátor, pretože motorček išiel hladko bez pazvukov, tak sme ho nerozoberali.
Začínam sa vzdávať...